2013. február 7., csütörtök

Rossz kölkök!

Tegnap szülői értekezlet volt, és eljött Panni barátném is, a picike babája mellől.
Örültem neki, mert bár szoktunk telón beszélni, és szoktunk találkozni is, de mióta a pici lánya megvan csak egyszer voltam náluk, had hangolódjanak egymásra, és pihenjenek, amikor csak lehet.

Beültünk, egymás mellé, és ment a szülői...
Középtájon bekapcsolódott egy férfiember egy "előadással", hogy hová lehetne elmenni osztálykirándulásra a srácokkal, és ITT volt az a pont, mikor elszakadt a cérna/elgurult a gyógyszerünk meg a savanyúcukor...

Nem tudom, hogy történt, de egyszerre kergültünk meg, és visszazuhantunk cirka 25-30 évet.
Mint 2 rossz kölök, már attól féltem kizavar a "bácsi" bennünket a folyosóra.
Árulkodni csúnya dolog, nem mesélem el, de az tuti, hogy még éjfélkor is azon röhögtem, amik ott történtek abban a fél órában, az előadás közben.

C.A.M.-t és Cs.A.-t rossz magatartásuk miatt igazgatói megrovásban részesítem! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése