2013. február 10., vasárnap

PASI!!!

Most egy apró kis szösszenetről jutott eszembe, mit is akartam még csütörtökön mesélni!

Mentünk reggel az iskolába.
Az egyik lépcsőházből kivágott elénk két kis csajszi, olyan 6., 7. osztályosok ha lehettek?
DE szűk csípőgatya, csípőkabát, és ott rázták magunkat előttünk.

Végig futott az agyamon, hogy basszus: hogy engedheti ezt az anyjuk?! - majd mentem tovább, mellettem Zaza, előttem Csongi.

Kicsit később a lányok elkanyarodtak egy másik utcára, és ahogy távolodtak, azt vettem észre:
Csongor tátott szájjal bámul utánuk.
Végül már majdnem hátrafele tekeredett a feje, és csak nézte őket.

Megkérdeztem, hogy mit néz ennyire? De meg sem hallotta, a száját meg főleg nem csukta be.
Végül sokadik felszólításra nézett csak rám, és mondtam neki, hogy nem illik így megbámulni senkit, de mi volt rá a válasz?!

- De olyan jó csajok voltak!

Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése