2013. február 22., péntek

Oscar gála - Andi módra

Hálával tartozom!

- Köszönöm a szüleimnek, akik eltekintve a gerinc és ízületi öröklött problémáimtól, egy aránylag jól szuperáló genetikai örökséggel bocsájtottak az utamra.

- Köszönöm a Hugomnak, aki lelkesen futkározott velem mezítláb a traktorvágta földúton az utcánkban, és örömmel dagonyázott velem az árkok békanyálas, békalencsés vizében, miközben kígyót, békát, gilisztát, tücsköt, bogarat, és mindenféle fertőt szívesen fogdosott velem, ezzel megerősödött immunrendszerrel kezdhettem a fiatal felnőtt éveimet.

- Köszönöm a főnökömnek ( jajjj, Mező Misi, ne énekelj!!!), aki harmadik nekifutásra ma adott egy nap szabit.

- Köszönöm az Univerzumnak, hogy jótékonyan (mint hamvaiból a griff főnix madár) segítette a feltámadásomat.

- Köszönöm Papának, hogy reggel elszállítmányozta Csongort az iskolába, és ahogy elmentek, visszazuhanhattam az ágyba, betegeskedni.

- Köszönöm Zalánnak, hogy ma neki is jól esett az, hogy délig csak pihentünk, bebújt mellém az ágyba, befészkelt a hónom aljába, és pizsis mesemaratont tartottunk egészen fél 1-ig.

- Köszönöm a mátrai füvesembernek, Gyuri bácsinak, hogy halad a korral, és a FB-on lelkesen olvasgathatom az írásait, és hosszú hónapok alatt egész gyógynövény hadsereggel szereltem fel a háztartásomat, így kellő bőségű gyógytea alapanyag állt a rendelkezésemre.

- Ismételt köszönet a szüleimnek a gyógyító mézért, és a Csordás-méheknek a munkájukért.

Szóval hálas és köszönet, azoknak is, akik kimaradtak, mert 1 órára sikerült kipofoznom magam a zombi üzemmódból, és határozottan emberi külsővel és lelkesedéssel megjelenhettem a kötelezettségemet teljesíteni (sulis farsang, majd gitár órára el, gitár óráról el - és itt köszönet a taxizásért az Anyukámnak).

13 - 19 óráig tökéletesen ember üzemmódban működtem, ami már elmúlt, de tea bekészítve, ágy puha, meleg ( két kis terrorista gondoskodott az előfűtésről), lázcsillapító mellettem, úgyhogy GYERE ÉJSZAKA, nem érdekelsz!

... mellesleg a kedvemet az határozottan elveszi a holnapi napig való túléléstől, hogy megnyertem magamnak egy szombat délutáni műszakot, mert hát ugye jobb ott lenni, mint itthon fűteni, vagy nem?!
Asszem a május 2-t dolgozzuk most le.

NEM RÖHÖG!!!

Holnap így lemaradok az eurovizós válogatóról, de szerintem ezt az ÉG akarta így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése