2013. február 13., szerda

Pisai életérzés

Ma volt egy gyors "állapotfelmérés rajtam", a szakember szemével.

Azt ezer éve tudom, hogy ha lehetséges lenne az átültetése, az én gerincemért akkor sem adna egy szervkereskedő sem egy túrótortára való picike pénzecskét sem.

Ismerem (nagyjából) mire vagyok képes, a gyengeségeimet, szóval nem szoktam túl nagy meglepetést okozni magamnak, de ez a mai nap kicsit betette azt a bizonyos vasveretes  kerti kaput.

Okok, tudom, hogy szar, és ehhhh.... Na de a mai szembesítés?!: az ott görbe, ott ferde, hogy ott púp van, ott lóg, ott el van csavarodva....

Szép volt, hogy az "...állj lécci egyenesen!"-re kb. 3 ponton kellett ráigazítani, olyan szögbe, ami NEM természetes nekem, mert bár úgy a helyes és a jó: nekem már a rossz a jó, az a kényelmes, a "természetes".
Gyakorolni kell...
Uhh, a berögzült tartás, a mozdulatok, minden, minden át kell, hogy kódolódjon a fejembe!

De a legdurvább az mégis az volt, amikor a "...feküdj le egyenesen!"-re basszus, akkora kanyart igazítottak belém, hogy az már tényleg sírós felnyaffanás volt: hogy ENNYIRE ferde vagyok?????
Hogy lehet nem egyenesben lenni, miközben fekszem, és EGYENES vagyok???
Nem vagyok. :(

De LESZEK!

Kaptam jó pár tanácsot a hétköznapokra, csak átlagos, mindennapi dolgokhoz, hogy mit-hogyan.

Plusz volt a napi mókamiki: pár gyakorlat, light-light-light változat, de most akartok nevetni? vagy velem együtt sírni? :
A legfinomabb icipici mozdulatsorok után is éreztem, mikor végeztünk, hogy jajj!
Mi lesz velem, ha TÉNYLEG elkezdünk dolgozni, és TÉNYLEG igazi gyakorlatokat kell majd csinálnom?!

Kihagytam 2 évet, amikor nem volt semmiféle kezelésem, fizikoterápiám.
Eddig nem is éreztem, hogy ennyire vacak állapotban vagyok.
Bár a masszőrömet 2 hetente jól megdolgoztatom, és szokta mondani, hogy "...húúúú, Andika, ezt hogy csináltad ide magadra?!", de most máshogy szembesültem vele.

Van pár házi feladatom, miszerint helyesen állni, járni, hajolni, feküdni, azaz FEKÜDNI!
Meg pár mozdulatsor, csak úgy kezdő bemelegítő-ízelítőül a rám váró nehéz hónapok előtt.

És nemsoká indul a risza! Ja, nem, ez az a hülye reklám, a nem tudom milyen mesecsatornán. a munka.

És nemsoká nem fogok annyit fájni.
És nemsoká nem leszek görbe-ferde-púpos-csavart... (miért jutott erről eszembe egy 200 éves Homonyik dal???) : Szóval nemsoká KEVÉSBÉ leszek g-f-p-cs.

Elvileg az ember teste tele van valami izomnak nevezett futurisztikus cuccal, most megpróbáljuk a funkciójuknak megfelelően munkára bírni őket.

Szorítsatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése