2013. február 19., kedd

Ismét jóga

Nem tudom, írtam-e, hogy a pénteki jógán egy hatalmasat kattant a gerincem.

Nem volt kellemetlen, csak inkább ijesztő a hang, hogy jajjj, mi történt bennem?!
De mivel nem fájt, nem is igen foglalkoztam vele.

Már 2. éve, hogy Kati néni masszíroz.
Első alkalommal, mikor nála voltam, akkor rácsodálkozott a farokcsont feletti részre, hogy "...AZ MI, miért van ott/mikor került oda?!"

Mondtam neki, hogy kb. ezer éve, soha nem foglalkoztatott a dolog, mert mintha mindig is ott lett volna.

Tegnap megint voltam nála masszírozáson.

Megint rám csodálkozott, mikor felfeküdtem az ágyra, hogy "...HOVÁ LETT  a púpod???"

Akkor ugrott be, hogy jógán annál a kitekeredett póznál volt az a fura kattanás bennem.

VISSZAUGROTT?!

Mikor haza mentem gyors megvizslattam magam a tükörben, és ami ezer éve alkatrészem volt, egy nagy dudor a lágyéki csigolyáknál, az most nincs ott! Eltűnt! :D

Plusz ami fura, örülök, hogy már nem fáj úgy amikor masszíroz, mint eleinte, és már majdnem hogy élvezem is a dolgot.

És még egy fura változás bennem:
Ha kint vagyok a csomagolóba, a 4. óra után kezdek meghalni.
Jön a fura égő, szúró, hasogató érzés a vállaim között egy ponton a gerincemnél, és hiába a fejkörzés, a nyújtózás, ott marad és alig várom, hogy leteljen a műszak, és lefeküdhessek.

Alig 1 hete kezdődött a célzott helyrerakásom.
Első körben csak minimál infókkal lettem elárasztva, hogy hogy állj, hogy ülj, hogy mozogj...

Tegnap mikor műszak elején leültem, figyeltem rá, hogy HOGYAN.
Úgy, ahogy mutatta...

És semmi.
Se 6-kor, se 7-kor, se 10-kor.
Nem jött a nyilallás, égés, szúrás.

1 hét! És lényegében MÉG SEMMIT nem csináltam!
2 jóga óra, meg egy minimál gerinctorna.

Basszus, kezdek benne tökéletesen biztos lenni, hogy a nyomi roki gerincem helyre hozható, vagy legalábbis a bajaim, fájdalmaim java része megszüntethető!

Szóval most jó Andika bőrében lenni!

Gyertek velem jógázni, már hamarosan lesz délelőtt is óra, úgyhogy akik 2 műszakban dolgoznak, azok is el tudnak menni minden héten egyszer.

Jó ezt a magam bőrén megtapasztalni, ha más mondaná lehet csak mosolyognék rajta, de basszus: működik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése