2013. február 2., szombat

Esti mese (vagy délelőtti?)

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy nő, nevezzük PB-nek.

Egyszer egy hozzászólásával egyet értettem az "arckönyvben", és onnantól valamiért úgy gondolta, mi szívbéli jó barátnék vagyunk.

Időről időre rám írt, kérdezgetett, minden postomat lereagálta.
Én meg jól nevelt kislány lévén válaszolgattam neki, már ha a saját nézeteimmel, értékrendemmel nem ellenkezett túlságosan a dolog.

Történt, hogy PB elkezdte nem épp hízelgő szavakkal illetni az egyik ismerősömet, akiről ő is tudta, hogy szeretem.
Szóltam neki, hogy ezt nem épp nekem kellene, majd hogy érezze a törődést, szó nélkül hagytam a dolgait.

Eltelt pár hét, és megint megtalált.

Kórházban ültem Zaza ágya mellett, és reagált a postomra, bár mellette egy igazi baráttal beszélgettem írtam hajnalig, azért illett neki is válaszolnom néha, ha már vette a fáradtságot, és próbált szóval tartani.
Ő ezen felbuzdulva ismét öribarinak hitte magát, majd a következő héten ismét reagálva egy postomra, elkezdte újra AZT az ismerősömet pocskondiázni, akit miatt pár hete már rászóltam.

Nem hagyta abba, úgyhogy az infót kézbesítettem a sértett félnek.
Ha gondja van vele, akkor bokszolja le vele...

És elindult a hacacáré...

Egy fél délután engem sértegetett, mindennek lehordott, még ő volt megsértődve, hogy nem toleráltam  azt, hogy mindennek elmondja nekem azt, akit én kedvelek.
Hogy ő mekkorát csalódott bennem, stb...
Majd törölt az ismerősei közül, ennek ellenére folytatta a baromságok írogatását.

Letiltottam.

Volt egy másik felhasználója, onnan kezdett írogatni, onnan is tiltottam.

Azóta azt gondoltam csend van.

Tegnap hív Anya, tökre kiakadva, hogy képzeljem:

AKKOR, mikor ez az eset történt, akkor neki is elkezdett írogatni PB, hogy milyen lánya van?
Egy hazug, álnok, ..... aki kiáll a barátaiért, és kérjen számon, szidjon le, feszíttessen meg, húzasson karóba...
No meg azt a bizonyos illetőt, akit nekem szidott, azt elkezdte Anyának is, akinek azon kívül, hogy 2-3 alkalommal találkoztak egy mosoly és köszönés erejéig, azon kívül semmi közük nem volt még egymáshoz.

Anya elmagyarázta neki, hogy neki semmi köze ahhoz, mi van kettőnk között, nem is igazán érdekli, meg azért így a 40-hez közeledve akár már lehet saját véleményem is, és nem biztos, hogy bele kellene szólnia ilyen dolgokba.
Majd ő is szó nélkül hagyta a többi dühös-keserű-rosszindulatú-gonosz fröccsögését.
Egy idő után PB nem írt neki sem többet.

Erre tegnap Anya egyik postja miatt PB ismét ráírt, és kérdezett.
Anya elolvasta, de közben beszélgettek otthon, és nem válaszolt egyből, erre PB dühösen rá írt neki, hogy látom, te is olyan vagy mint a lányod, és téged is töröltelek.

??????????????????????????????????????????????????????

Az ilyet vajon nem lehet kényszer-gyógykezeltetni?!

Sokszor gondoltam, hogy milyen rossz nekem, engem senki sem szeret, nem vagyok se fiatal, se szép, se csinos, jajjj nekem! hogy az Univerzum sokszor mintha direkt engem szívatna, és folyton keresztbe tesz, próbák elé állít, tesztel, játszik velem.

De basszus, jó azért ilyenekkel szembe találkozni, még akkor is ha ROSSZ!

Amíg ennyi megkeseredett, dühös, csalódott ember van, akinek a legnagyobb életcélja mások leiskolázása, kioktatása, és más baján örömködés, addig bassszus: köszönöm Univerzum a jelzést, nekem szép és majdnem teljesen boldog életem van! csak a "barna lovászfiú", csak az hiányzik a teljességhez :o)

Szóval kedves ismerőseim, ha titeket is zaklatott PB, csak mert az ismerőseim vagytok, és elmesélte nektek is, hogy ez a szenyó nő nem tűri, hogy basztassák azt, aki számára kedves, lécci, ne haragudjatok rám.
A "hölgy" könnyedén letiltható, vagy a búsba is elküldhető, esetlen ha lereagálatlan marad a levele, ő töröl benneteket.
Akinek ez nem okoz nagyobb lelki törést, előzze meg a bajt.

A sok negatív energia, ami belőle árad, az csak szennyezi az életeteket, én is sokkal boldogabb vagyok, mióta megszabadultam tőle.

Itt a vége remélem tényleg vége, fuss el véle, avagy  UFF! én beszéltem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése