2010. november 30., kedd

"Meglepetés"

No, bekövetkezett „amit már olyan régóta vártam”…
Haza hozta az ellenőrzőjét Csongor, és magatartásból ott virít egy hatalmas fekete pont.
Tök jól néz ki az ellenőrzője, matekból és olvasásból csak csillag, írásból egy halom piros pont és csillag, tesiből 2 zöld (mert nem azt csinálja, amit a tanító néni kér tőle!!!) és egy piros.

Éééééééés!

Magatartás: 1 zöld, 2 kék, és VÉGRE 1 fekete pont.
Indoklás (tanító néni írásbeli verziója) : zavarja a társait óra közben.
Indoklás (Csongor verziója) : Anya! Kész voltam a feladatommal és felálltam, oda mentem mindenkihez, aki nem volt kész hogy segítsek neki! Én csak segíteni akartam!!!!

Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

Mostmár tuti: Meg fog bukni MAGATARTÁSBÓL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése