2010. november 18., csütörtök

Október 27.

Kikészít a fiam.
A nagyobbik.

Minden nap hiszti van, akaratos, makacs, flegma, követelőző, szófogadatlan, rossz.

A héten másodjára beszélgettem a tanító nénivel, és panaszkodik, hogy penge agya van, de veszettül rossz, és hisztis.
Ma azzal készített ki (ismét), hogy lejön kabát nélkül, és nyávog, hogy nem fázik, és nem akarja felvenni. A sapkát minden nap fent hagyja, hogy ez neki nem kell. Minden nap visszazavarom, de lesz@rja, másnap megint bepróbálkozik, hogy bebizonyítsa milyen vagány.
Ketten győzködtük ma is, a tanító néni feladta, én meg megfenyegettem, hogy tegnap járt le a büntetése, de ha nem fogad szót, akkor máris folytathatjuk....

Nyávog, olyan mint egy kenetlen ezer éves vaskapu, semmit nem tud normálisan kérni, vagy mondani, egyből ezzel kezdi, hogy:
Anyaaaaaaaaaaaaaa! én nem AKAROM felvenni a kabááááátoooooooooot!

Egyszerűen az idegeimre megy, és UNOM!

Mindíg minden kellene neki, követelőzik, ha közlöm, hogy:
- van otthon
- ez butaság, nincs szükségünk rá
- ez nem neked való
-stb... akkor nyafog, nyávog, és flegmázik.

Nem tudom mi a frászt kellene vele csinálni.
Nem kap meg semmit CSAK ÚGY, mert épp ezt kérte úri jókedvében, nincs elkapatva, ennek ellenére mennek a napi harcok.

A füzeteire, könyveire nem vigyáz, az összes tankönyve csupa szamárfül.
A ceruzáit elveszíti, a 3. adag színes ceruzát vettem ma neki, és hiába felíratozom, és írom rá a nevét, elveszíti.

Ha számonkérem csak a vállát vonogatja és mi a válasza a kérdéseimre?
a.) "oszt?" - áááááááááá ettől kikészülök, honnan tanulta????
b.) "...azért MERT!" - ettől is sikítófrászt kapok!

Mikor haza jöttünk átnéztem a könyveit, és gyakorolni akartam vele.
Olvassunk!
Kibetűzi végig a szót, majd amikor kérem, hogy olvassa össze akkor felnéz, nem a betűket figyeli, és találgat.
Emlékezetből próbálja, hogy a suliban ezt már olvastuk, az után a szó után mi is jön?!
Mondom, hogy NE TALÁLGASSON, de rám se bagózik, és nyafog, hogy nem emlékszik.
- HÁT OLVASD ÖSSZE!
- De nem tuuudoooooooooom!

Kész vagyok tőle.
Alig várom, hogy apás hétvégéjük legyen.
Idegesítse most az apját, nekem a hétre épp elég volt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése