2010. november 18., csütörtök

Október 20.

Múlt héten kaptam egy emailt, hogy hajlandó vagyok-e 1 héten keresztül naponta kitölteni egy kérdőívet, ami a vásárlási szokásaimat firtatja?!
Válaszoltam, hogy igen.
Tegnap kaptam egy újabb email-t, benne a link, ahol ezt megtehetem, mellesleg azt is közölték velem, hogy jutalmul a segítőkészségemért postáznak nekem egy 4.000.- ft értékű Media Markt vásárlási utalványt.
Ma délelőtt csörög a telefon, a csomagos postás (unokanővérem férje) hívott, hogy otthon vagyok-e, mert csomagot hozott.
Kiderült, hogy anno a neten kitöltöttem egy kérdőívet a Nestlé termékekkel kapcsolatban, és nyertem vele egy számológépes egérpadot (ugye minden háztartásban hiányzik egy ilyen????) :D
Átvettem, örvendeztem.
Dél körül telefon csörög, egy hölgy kedvesen közli velem, hogy mivel a neten feltöltöttem pár Jóreggelt! keksz kódját (egy héten keresztül minden reggel ezt kért Csongor "reggelire" kakaóval, mert "Anya! ez a keksz reggeli lendületet ad az egész napra!"), nyertem egy termosz bögrét, és adategyeztetés miatt hív...
Nnnnnnnnnna...
Mivel 3 a magyar igazság, 1 meg a ráadás, holnap irány a lottózó.
Nem tudom mivel érdemeltem ki most nagy hirtelen, hogy így szeret engem az Öreg Szakállas, de köszönöm, köszönöm, köszönöm!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése