2010. november 18., csütörtök

Október 14.

… az azt jelenti, hogy partnert keres „erre-arra”, vagy csak komplett idióta egy részük?!

Rendeltem kreatívos cuccokat, alkothatnékom van, és jóóól bevásároltam online.
Tegnap hívott d.e. a futár, hogy azonnal nálam van.
Mondom, hogy nennnyó, mert dolgozom, nincs nálam pénz sem, majd inkább délután.
Mondja ok, akkor visszafele, vagy majd holnap.

Otthon űltem d.u., mikor tel. csörög, hogy 5 perc múlva a háznál lenne, de megkérne, ha lehet, hogy szaladjak le a parkolóba, mert ugye menetrend, és idő, idő…

Oké, hisz én egy jófej csaj vagyok, lesétáltam a parkolóba.
Befordul egy futárkocsi, mutat rám, és kérdezi, hogy én várom?
Mondom: YESSSSSSSSSSSS!
Kiszáll, raktér kinyit, és rám akart sózni valami nylonzacsis rongyot.
Mondom, ez nem az enyém…
Nem X.Y. vagy?
Nem.
Hűűűha, akkor gáz van…
Nem volt gáz, addigra a hátam mögött állt egy pasas, és mondja, hogy ez az ő cucca…

Átadtam neki a helyet, visszaálltam az „őrhelyemre”, jön egy másik futárkocsi.
Ő is mutat rám, és kérdezi…
Mondom: Remélem….

Kiugrik,  a nevem stimmel.

Én meg, kis lüke nő mondom neki, hogy 2 perce egy másik futárra rontottam rá, de nem adott nekem csomagot.
Feltettem a költői kérdést, ami a kis fejemben megfogalmazódott, hogy: 
„… mennyi  a statisztikai esélye annak, hogy ugyanarra a címre, ugyanabban az időpontban 2 különböző embernek egyszerre hozzon a futár csomagot?!"

- Gyakorlatilag nulla – feleli a futár, majd az 1 perces ismerettségünk tiszteletére gyors folytatta is, hogy ő is ha ezt tudja! Hazajön angliából, úgy néz ki a család rendben, összeütnek egy gyereket, majd az asszony kiadja az útját….

... és néz rám nagy boci szemekkel…

Elgondolkoztam, miközben gyors zavarba is estem, hogy itt a parkoló szélén melegítőben, sportcipőben, kicsit lestrapáltan valóban ennyire kívánatos vagyok, hogy cirka 1 perc alatt ajánlatot tegyenek, vagy csak véletlenül a homlokomra tetoválta éjjel valaki, hogy „Lelki szemetesláda vadidegeneknek!” ???

Állt még fél percet, nem tudom azt várta-e, hogy felhívom hogy megvígasztaljam, vagy miért, de mire a lépcsőház ajtóhoz értem, addigra elhúzott.

Egy kicsit sokkkkk volt az ürge!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése