2010. november 18., csütörtök

Október 19. / 3.

Csongor ma este totál kikészített.
Anyukám ment értük az oviba, suliba, majd 8-kor kijött értem a munkahelyemre, és haza hozott bennünket.

Még az autóban mondja anya, hogy:
- Csongi meséld csak el, mi volt ma az iskolában?
- Kaptam egy kék pontot...
- MIBŐL???? kérdem én, felpaprikázva, mert sejtettem.

Anya válaszol: magatartásból.
Erre Csongor sikít, visít, bőg és tombol, hogy:
- Nem iiiiis! mindíg félremagyarázzátok, és nem hallgattok meg.... A tanító néni azt mondta azt mondjam el, hogy tanórán elhagytam a helyemet, beszélgettem, és hátra fordultam....
- Tehát akkor magatartásból...
- Hát nem érted, hogy nem magatartás, hanem tanórán blablablabla...!!!!

Azt hittem megnyúzom!
Nem elég, hogy szófogadatlan, és rossz, még orcázik is, és még ő kiabál?!

Mondtam hogy okés, semmi baj, akkor ismét 1 hét bünti, se TV, se net, lehet gondolkozni rajta, hogy kell az iskolában viselkedni.

Most vérig van sértve,  hogy ÉN miért vagyok ilyen gonosz vele, stb... és úgy feküdt le, hogy bőgött, és nem adott "jó éjt puszit".

Ja, meg a másik, amin felcseszett, de nem kicsit, hogy mikor hazaértünk mondja, hogy akkor most űljünk le olvasni.
Mondom neki, hogy:
- Na állj! 8-kor szoktunk lefeküdni. Most speckós eset, negyed 9-kor értünk haza, még fürcsizni kell, és megyünk aludni, semmi olvasás!
- De a tanító néni azt mondta, hogy ha hazamentünk akkor olvasni kell az első sort végig!
- Miért nem olvastál mamánál? Miért nem mondtad mamának, hogy házid van?
- MERT A TANÍTÓ NÉNI NEM AZT MONDTA, HOGY MAMÁNÁL OLVASSAK, HANEM AZT, HOGY HA HAZAÉRTEM!! Hát nem érted? Te semmit nem értessz? Ha nem vagy hajlandó olvasni velem, akkor ne csodálkozz, hogyha holnap is hozok haza egy kék pontot, mert nem gyakoroltunk, és buta maradok!

Feladtam, nem fogja fel, mert egy nyomi kis pasi, aki amit nem kell azt szó szerint vesz, amit meg kellene, azt meg simán figyelmen kívül hagyja.

Úgyhogy most valamivel le kellene nyugtatnom magam, mert szétcsesz az ideg, és már látom, basszus, annyira látom mennyire nem lesz vele egyszerű a tanulás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése