2010. november 18., csütörtök

Október 12. / 2.

Mióta itt az ősz, mit ősz? TÉL! és reggelente 7, negyed 8-kor 5- max. 10 fokban indulunk el iskolába, óvodába, azóta Csongor meg van kergülve.

Minden reggel összeveszünk, és a véremet szívja, hogy:
- De anyaaaaaa! Én nem fázom! Nem kell pulcsi!
- De kell! Hideg van!
- De akkor meg kabát nem kell! Melegem van!
- De kell! Hideg van!
- De nem kell sapka! Én vagány vagyok!

VAGÁÁÁÁNY???
Bakker úgy elvinném az egyik ködös, nedves, hideg reggelen pulcsi, kabát és sapka nélkül az iskolába, hogy érezze meg végre milyen jó neki, hogy van mit felvennie, és nem fázik, nem éhes, nem szenved semmiben sem hiányt!
Úgy a kis gyagya fejébe kellene valahogy operálni, hogy becsülje meg amilye van, és örüljön, hogy neki egyáltalán van!

Csak az a gáz, hogy lehet rájönne (nem, amilyen makacs, már csak dacból is vacogva, de szó nélkül tűrné) viszont ÉN küszködnék vele utána, ÉN venném a gyógyszert, és ÉN szívnék, mert kimaradt x napra, hétre a suliból....

Marad a reggelente összeveszés, és harc, hogy ÖLTÖZZ MÁR FEL VÉGRE!

... és ennek örömére tegnap elmentem vele délután vásárolni, kapott frankó vékonyan bélelt gatyót, és frankó bundás bakancsot majd ha tartósan nullák lesznek, és milyen fura? Odáig volt, meg vissza, hogy milyen vagányak, és milyen jól áll, meg ebben biztos tetszeni fog a csajoknak, ....

Ma reggel meg ismét ment a vita.
Miért is lepődök meg?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése