2010. november 18., csütörtök

November 7.

... és rájöttem, hogy hagytam el / ott dolgokat.
De inkább OTT, mint EL.
Majd összeszedésre kerülnek....
Mondjuk ezen már meg sem lepődök, itthon is hagytam EGY NAGYON FONTOS dolgot, de megoldódott, csak épp az ideg szétb@szott egy pici pillanatra...

Amúgy hazafele úton kicsúszott egy olyan a számon, hogy "... úgyis Józsi papa / Ica mama jön ki értünk az állomásra, aludjatok náluk, én haza nem viszek 2 ilyen rossz kölköt!"
Erre mikor megérkeztünk és Józsi papa megpróbálta az ezerrel pörgő, futkározó, és egyszerre mesélő csemetéket bepakolni a kocsiba, Zaza nagy mesélés közepette közölte vele:
- ...és képzeld papa, ez itt Joker, és este ha fürdök a fürdőkádban, NÁLATOK FOGOK ALUDNI, akkor a víz alá kell dugni és akkor ez a virág majd  kispricceli a vizet...

Aztán mikor megérkeztünk mamához, hogy megetessen bennünket, ott is kb. fél perc után mondták, hogy akkor ők ma ott alszanak, úgyhogy nem sok választási lehetőség volt.
Ott aludtak.

Én meg haza vacsi után, és gyors kirámoltam a cuccunkat.
Mostam egyet, azután még egyet miközben elaludtam (ááááá, nem fáradtam le a 3 nap alatt!!!), majd éjjel felébredvén egy extra centrizés után ruhát teregettem, majd ismét alvás.

Ami bosszant: itt vagyok tök egyedül, vasárnap van, erre hajnali (HAJNALI!!!) 7 órakor már kipattant a szemem, és azóta mosom a harmadikat, meg láblógatok, és szenvedek, hogy hátha el tudok úgy aludni ismét, hogy erősen összeszorítom a szemem (nem tudok) ...

Beszereztünk amúgy a 3 nap alatt még 2 patkányt, mert az én L'ecsóm volt a sztár szerda este óta, ahogy megpillantották, úgyhogy most 2 terrorista, egy vörös, 2 törpehörcsög, és 3 patkány lakja szerény hajlékomat majd, ha a csemetéket sikerül hazalogisztikáznom.
Igen, a patkányok mint személy lesznek résztvevői az életünknek, mert folyamatosan bele voltak vonva az utóbbi napokban az életbe.
Velünk ettek, jöttek, aludtak, L'ecsó éhes, fáradt, alszik, szeretget anya,.... szóval aktív résztvevői az életnek.

Mondjuk az mókás volt, amikor a vonaton felkiáltott hol az egyik, hol a másik, hogy:
- Vegyük ki a hátizsákomból a PATKÁNYOMAT!
- Hol a PATKÁNYOM?
- Elveszett a PATKÁNYOM!
Fura beidegződés az embereknél (körülöttünk meg főleg idősebbek űltek), hogy a patkány szóra összerezdülnek, és idegesen elkezdenek körbevizslatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése