2010. november 18., csütörtök

Október 12. / 1.

... ha most rám szabadulhatna, persze csak akkor....

Nem csípem a fazont, irritál a stílusa, 5 perc bőven elég belőle, most mégis ő jutott az eszembe.
Úúúú, de tudná most mondani!
Perverz örömmel cincálhatna szét, én meg állnék vele szemben kukán, hogy TUDOM MESTER! és igaza van, egy ****** vagyok....

Tudok főzni, állítólag nagyon is jól.
Bármit megcsinálok, a krumplifőzeléken kívül (mert ezt csak anya tudja JÓL csinálni) és a tökfőzeléken kívül (mert ezt meg utálom), de most ez is a múlté?!

Hétvégente ott tök jókat főztünk, mindenfélét, és zseniálisan sikerült minden.

Múlt héten meg atomjaimra estem, egy nyomorult tálca virslit csak harmadik nekifutásra sikerült megfőznöm.
Hogy csináltam?
Most röhögni akartok ti is rajtam?!
Szánalmasan béna voltam, egyszerűen ennyi összpontosítás sem ment, hogy virslit főzzek, pedig ez aztán nem nagy valami.

Most "lelkesen" belevágtam újra, hogy CSAKAZÉRTIS! és megmutatom, mert tudom, és kell, de a végeredmény?!

Csináltam (volna) fincsa levest, olyat mint ott, mert imádtam, és most hideg van, és kívánom...

Volt benne minden ami kell: rengeteg zöldség, sok finom csirkehusi, és fűszerek, de hiába álltam a gáz mellett, és kóstolgattam, "VALAMI" mindíg hiányzott belőle.

Bármit csináltam vele, már cafatokká szétfőtt a hús, és nem volt OLYAN.

A lélek hiányzik belőle, asszem.

Jamie Oliver, és Ramsay is megmondta, csakis lélekkel lehet főzni.
Mostmár akkor ez sem fog nekem menni?! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése