2010. november 18., csütörtök

Október 14. / 1.

A sógorom küldött egy linket, biztos ismeri akit érint: az E-ON -10% kedvezményéről szólót…

Nekiestem, hogy regisztrálok, és igénylem, mert én egy rendes kislány vagyok, és rendesen fizetem a számláimat.

Kitöltöttem a reg.lapot, majd hátradőlök a székben, és várok…
Jön a válasz: a felhasználót nem hozhatom létre, mert ezen az email címen már regisztrálva vagyok.
Hoppsz, ennyire szenilis lennék?
Nem csak alvajárok, alva regisztrálok is?!

Ok, nézem az emailok között, leszűröm az E-ON-ra, de sehol semmi.
Sebaj, kérem a jelszó emlékeztetőt. ( fogyasztói kód, vagy mi a szösz, név és email cím alapján azonosítanak)
Jön a válasz, hogy ezen az email címen nincs regisztrált felhasználó.

Hogy a frászban van ez?
Regisztrálni nem tudok, mert már regisztráltam (a gép szerint), de jelszó emlékeztetőt nem kapok, mert mégsem regisztráltam?!

Valami fekete lyukba kerültem…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése