2010. november 18., csütörtök

November 6.

Furcsán jött ki az őszi szünet, de végül a lehető legjobban sűlt el a dolog.
Múlt péntektől apás hétvégéjük volt  a fiúknak, és csak szerda este "kaptam vissza" őket.
Csütörtök reggel azzal ébresztettem a kis álomkóros pasikat, hogy van egy meglepim: mutatom a bepakolt bőröndöt.
Egyszerre jött a boldog kiabálás: MEGYÜNK PESTREEEEEEEEE!

Apukám vitt el bennünket, és a 3 napban volt minden: Csodák Palotája, Állatkert, sok játszóterezés, mozi (popcorn, kóla, emeletes nagy fotel...) metró, villamos, vonat, 3 nap tömény élmény.
Még jó, hogy frissen vagyok festve, nem látszik, hogy azért beleőszültem a végére.
Édesek voltak végig, de a haza fele út elég húzós volt, maradtak volna még, de fáradtak is voltak, úgyhogy volt baj elég...

Amúgy minden este én is úgy omlottam az ágyba, hogy mára kész, meghaltam, nem bíííírom nyitva tartani a szemem!

2 nap szabi huss (ami nem is szabi, mert az ugye nekem nincs, de ügyes voltam, és ez inkább előre ledolgozott órák csúsztatása) de megérte, mert mindannyian nagyon (sőt TÚL JÓL) éreztük magunkat....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése