2010. november 18., csütörtök

November 12.

... vagy valaki fogjon le, lőjön le, vagy vigyen el jó messzire, mert most vagy megőrülök, vagy kinyírom az elsőszülött pokolfajzatomat!

Ma megyek érte a suliba, elkap a tanító néni, hogy mostmár tényleg nem tudja, hogy mit csináljon Csongorral.
Nem győzi plusz feladatokkal, mindent megcsinál a kölök úgy, hogy el sem kell mondani a feladatot, ránéz a papírra, és már írja is a megoldást.
Nem győzi dicsérni, jutalmazni, penge az agya, DE A MAGATARTÁSA!
Kezelhetetlen, szófogadatlan, rossz.

Ma pl. majdnem infarktust kapott amikor meglátta:
Úgy jött fel a szünetből, hogy az arca merevül be volt tapasztva sárral.
Kérdezi, hogy mi történt?
- Arcon rugtak a nagyfiúk labdával.
- Oké, de akkor miért van az egész arcod egyöntetűen betapasztva? Úgy, hogy az ujjaid nyoma is látszik?
- Mert pont középre rúgtak...
Ennyi.
Hazudik, simán van válasza mindenre, olyan, amivel szerinte fedezi a rosszaságát.

Megbeszéltük ott, Csongor előtt, hogyha még egyszer panasz lesz rá, akkor itthon hosszú-hosszú bünti várja...
Oké.

Az már csak hab volt a tortán, hogy 3 hét alatt a második vadi új farmerját lyukasztotta ki a térdén, mert hason csúszósat játszik, ...mert az vagány....
Oké, leszúrom érte, de nem veszek újat, beférceltem, járjon úgy, mint a putri lakók, nem vagyok hajlandó havi 2 új nadrágot venni neki, mert NEM FUTJA! De ha futná is, akkor sem, tanulja meg megbecsülni a cuccait, és vigyázzon rájuk!
Pont!.

Hazajövünk, veszem elő a sulis cuccát.
Kinyitom a tolltartót, és akkor jött a sikítófrász.
Tegnap raktam be az újabb adag színes ceruzát, (talán a harmadik adagot idén?!), erre nézem: az összesnek ki van törve a hegye.
Nem ám simán elpattanva, hanem erőszakkal, a bél a fával együtt kitördelve. Olyan, mintha erőszakkal a padhoz nyomta volna, és széttördelte volna.

Ezer lett a vérnyomásom, és olyan dührohamot kaptam, hogy tényleg majdnem agyvérzés lett a vége.
Ez a kis ördögfattya meg áll velem szembe ártatlan boci szemekkel, és azt hajtogatja: ... csak színeztem anya, és VÉLETLENÜL kitört....
De az ÖSSZES??? Basszus, máskor napokig nem kell 1-1 színt hegyeznem, mert nem használják csak a kék-piros-zöldet, erre most a sárga, lila, rózsaszín, az összes mint kitörve.
Ja, és a hegye természetesen mindnek benne volt a tolltartóban, szóval a véletlen mint olyan abszolut nem hihető kategória.

Nem tudom, mi a frászt csináljak vele.
Lesikítottam idegemben a fejét, az alap, hogy se TV, se net, se számítógépes játék, nem mehet le a barátjához, és az előbb amikor feljött Milán akkor simán haza küldtem, hogy büntiben van ez a kis nyavalyás, és nincs barátozás sem.
De kb. leszarja majd, mert apás hétvége jön, és kb. tuti, hogy az apja úgyis megengedi majd neki, amit én nem.

Ja, amúgy közölte is, hogy szedi is össze a cuccát, ami az övé, és költözik apához ...és ne is lássalak többé, apával úgyis jobb, mert ő megengedi nekem, hogy azt csináljak, amit akarok.... szóval épp hogy magasról tesz rá, hogy én idegrohamtól haldoklom, majd apa megenged neki mindent.

Erre végszóra megjelent az apja, elmeséltem neki mindent, ő is adott egy sor lelki fröccsöt a kölöknek, aminek az lett a vége, hogy akkor ő inkább nem is fog iskolába járni, és írassuk is ki, mert ő utál ott lenni....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Megmondtam az apjának, ott, a gyerek előtt, hogy mik a bünti szabályok.
Apa persze bólogat, és tök pipa ő is...

Szóval most én vagyok a gonosz, hisztis boszorkány, és úgy is érzem magam, mint egy gonosz hisztis boszorkány.

És mindjárt felrobbanok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése