2010. november 18., csütörtök

Október 16.

Mivel ma (szombat) dolgozom, tegnap beállítottam reggeli fél 5-re a telefonomat, mert hajat kellett volna mosnom, az fullra kiszárítani, nehogy vizesen induljak el (este azért nem mosok, mert ha vizes marad a bazi vastag hajam töve, akkor mókás frizurával tudok reggel felébredni…)
Közben  kiderült, hogy Megasztárt átrakták péntekre.
Éljen, behullottam az ágyba és néztem.
Annak ugye fél éjfél körül lett vége, úgyhogy megbeszéltem magammal, hogy nagyon sűrítve kellene aludnom, mert mindjárt kelhetek.

Reggel szem kinyit, forgolódom az ágyban, és tök kipihent vagyok.

Nagy nehezen rávettem magam, hogy ránézzek a telefonra, van-e értelme vergődni, vagy úgyis nemsoká kelhetek.

5:57 volt.

MIVAAAAAAN???
Utólag már tudom mi van: okos telefonom, ami tudja, hogy a reggeli ébresztőre egy átlagparasztnak hétfőtől-péntekig van szüksége, mert ugye normális ember elvileg nem dolgozik szombaton, így csak akkor ébreszt, szombaton és vasárnap jótékonyan csendben marad, ha nem nyomja át a tudatlan gazda a reggeli ébresztés napjait "minden nap"-ra, vagy speckósan "szombat"-ra....
Gyors kiugrottam az ágyból, hívtam a kolléganőt, hogy megyek, csak…. Ő meg szarrá röhögte magát, míg én kapkodva magamra rángattam a ruháimat, szem megmos, és elő a bicajt…

6:23-kor már kint voltam a cégnél, ami alapból 15 perc bicajjal…

Azt hiszem világrekordot döntöttem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése