2010. november 18., csütörtök

Október 19. / 2.

Reggel bontogatom a pénztárcám, és jajj, a kártyás részből hiányzik X darab plasztikkártya!
Már hetek óta küzdök vele, hogy ki-kipottyant egy sor kártya, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget, hisz "úgyis észreveszem, ha kiesik"...

Hát nem.
Nem vettem észre.
Gyors agymunka, tekintettel a kora reggeli időpontra ez nehézkesen ment, majd agyalás, hol vettem elő utoljára a pénztárcát (ez sem ugrott be elsőre).
És különben is: MIÉRT NEM LÁTTAM / HALLOTTAM, HOGY KIESTEK...???

Nagy nehezen összeraktam fejben, és kész volt a leltár: csak "érdektelen" kártyák voltak, dm, Super Shop, meg ilyesmik, de akkor is!

(...amúgy milyen hülye is az ember! Egy üzletlánc felkínálja, hogy ad neked egy pontgyűjtős plasztik kártyát, és majd milyen jó lesz neked ha sokat vásárolsz náluk, mi meg vásárolunk, és "gyűjtjük a pontokat", ami kb. az életben nem lesz úgysem beváltva, mert minek is?!)

Fiúkat elszállítmányoztam oviba, suliba, és a majdnem minusz fokok kellőképpen felébresztettek.
Bevillant egy gondolat, hogy tegnap táskát cseréltem, és mi van ha...

Igen, ott volt, a másik táskába kihullva.
Nem raktam vissza őket a helyükre.
Idegsokknak épp elég volt a mai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése