2010. november 29., hétfő

Olyan sok minden történik....

... csak vagy időm nincs, vagy ihlet, vagy net, szóval sok-sok minden halmozódik most bennem.

Időközben visszavonhatatlanul TÉL lett annak az összes jó és főleg rossz oldalával együtt. 

Volt egy fontos a múlt héten:
Megkapta Csongor a negyed éves értesítőjét.
Igen, negyed éves.
Én is csak pislogtam, mert "az én időmben" volt félévi bizonyítvány, meg volt év végi, de hogy év közben még pluszban...???
Mindenesetre HA nem követném figyelemmel a csemetém iskolai előrehaladását, most a képembe nyomták volna, hogy...

Mondjuk úgy, hogy nagyon okos, és nagyon ügyes, matekból nem is értem hogy lehet ilyen penge agya, és gyönyörűen olvas, egyre szebben ír, szóval nem volt meglepetés, hogy agyon dícsérték.
Aztán jött AZ A BIZONYOS...

No, az én sportos, örökmozgó kisfiam kapásból 2 zöld pontot kapott, és az értesítőben pedig ez áll: nem szabálykövető.
Azaz: tesz rá, mit mondanak neki, ha neki ehhez van kedve ezt csinálja, ha ahhoz, akkor azt.
Csúcs!
Ezek után már meg sem lepődtem a 2 kék ponton magatartásból....

Szóval év végén mindenből csupa csupa dícséret lesz, viszont magatartásból megbukik.
Ez van!
Az én fiam! Makacs, nyakas, bajkeverő kis harci pók....

Aztán!
Ígérték, nem hittem, majd végül mégis bejött....
Pénteken megáztam, havas eső általi átokveréstől, majd fél óra múlva szakadó hóesésben sétáltam.
Volt hógolyózás hajnal fél 1-kor, és hóban fürdés, plusz az én híresen béna dobótechnikámmal, és pontatlan célzásommal sikerült fél órára félvakká tennem valakit, de megvolt a bünti, mert volt újabb hóban fürdés.
Volt sok-sok alvás, konkrétan szombat este 7-től vasárnap reggel 9-ig, úgyhogy az egyéni csúcsom megjavítva, ezt felkarcoljuk az eredménytáblára.
Ennek ellenére veszett fáradtnak érzem magam, plusz ágy alvás? mérgezésem lett, és beállt a derekam, szóval kicsit K.O. vagyok, de azért minden ötös-ötös!

Sikerült beszerezni jó pár játékot, és ha hozzá adom, amiket még múlt héten neten rendeltem, asszem a Télapó és a karácsony kipipálva.

Láttam egy halom tök jó könyvet, a lottó nyereményemből az ...on kívül tuti egy fél könyvtárat összehordok majd, úgyhogy vannak megvalósításra váró álmok dögivel.

Kapartam sok sorsjegyet, bár most nem nyertem, de szerintem ez nem azt jelenti, hogy a nyerő szériámnak annyi, hanem csak pillanatnyi megtorpanás, majd újult erővel jöhet a következő roham, esküszöm én feltartott kezekkel várom, hogy elsodorjon, magával ragadjon, és épülhet a szép jövő....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése