2010. november 18., csütörtök

November 16. / 2.

... hogy boszi vagyok, vagy nem is boszi, hanem valami elcseszett mágnesező, elektromos kütyüket tönkre tevő Bermuda Andi rejtély.

Már évek óta tudom, hogy körülöttem az elektromos kütyük megzavarodnak.
- Állok a nyomtató mellett és egyszerűen nem nyomtat, majd amikor elmegyek máris nyomtat.
- Űlök a számítógépnél, és nem működik, vagy rosszul működik. A rendszergazda áll mellettem, lépésről lépésre végig nézi mit csinálok: mindent jól csinálok, és mégsem működik. Ha ő csinálja ugyanazt, akkor viszont jól működik. Rejtély....
- Laptop, nézzünk filmet, de ne a pici monitoron, hanem tegyük ki a képet, hangot a TV-re.
Mindíg működik, DE ha ÉN ott vagyok, akkor NEM működik.
Jó esetben csak hang nincs, rosszabb estben nincs kép sem. Ha eljöttem máris minden JÓL működik.

Elegem van a saját varázslatos képességemből....


Felhívás:
Keresek egy lélekgyógyító gurut, aki kiűzi a rossz szellemeket az elmémből (vagy bárhonnan máshonnan, ahol ezek a képességeim rejtőznek)!

(bár a hugomnak volt egy zseniális ötlete ma reggel:
"...Lehet jó kis mellékállás lenne,ha valami elektronikai bolt felfogadna családlátogatónak.
Egy két simi a dvdnek,tvnek,mikrónak,és mindenki özönlene a boltba újat venni!!!..." )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése