2013. október 23., szerda

A babona szerint az az álom, amit elmondunk, nem válik valóra...

... úgyhogy gyors elmondom, mert grrrrrrrrrrrr!

Ma éjjel nem tudom mi volt, volt egy csomó álmom, és kivételesen újra csak rossz és rossz és rossz...
Fel-felriadtam, pontosan semmi nem maradt meg csakis a rossz érzések.

Aztán hajnalban jött a java.

A srácaimmal, meg valami másik gyerekkel bohóckodtunk, egy fitball labdával játszottak.
Zalán ráült, a srác meglökte, és a labda maga alá temette.
Mikor legördült róla, már hallottam a sikítását, láttam az eltorzult arcát, a karja meg valami iszonyú kitekeredett pózban lógott.

Ott toporogtam, hogy felkapjam, és szaladjak vele a mentőkig, vagy hívjam a mentőket?!

Mire ide értem, addigra felriadtam.
Nem győztem elhessegetni a képet magam elől, folyton visszatért a kép Zalán törött, kitekeredett karjáról, meg az arcáról.

Aztán valahogy vissza aludtam, és újra a baleset.
Megint felébredtem.
Aztán újra....

Nem tudom, mit akar ez az álom jelenteni, de leírtam, ezzel elvettem az erejét.

UGYE ELVETTEM AZ EREJÉT???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése