2013. október 17., csütörtök

FOGgggg....

Mióta haza jöttünk a kórházból, nem tudom milyen forgószél költözött belém, de folyton megyek, megyek, ügyintézős, elintézős, rohanós, kapkodós napok voltak csak.
A mai délelőtt az első, hogy RÁÉREK, leültem, és magamra szánok 2 órát!

Kedden volt egy utam vissza Gyulára, a zárójelentésért.
Sok új nem került rá.
A WMA vizeletgyűjtés eredménye nincs még meg, majd jövő héten kell telefonálni.

Minden negatív, minden jó.
De akkor mitől is fáj a feje??

Az orvosunkkal futottam egy kört még azért is, hogy egy kontroll agyi CT esetleg?
Azt mondta ne akarjak CT-t.
Ha lenne valami más is az agyában, egy visszamaradt ciszta, akármi, annak lenne más tünete is.
Szédülés, hányinger, látászavar,... akármi.
De a CT olyan hatalmas sugárterhelés, hogy ha nem muszáj, ne tegyük ki neki a gyereket.
Háááát, ahogy bele gondoltam, idén már volt 1 koponya CT-, és 5 "sima" röntgenen.
Oksa. Elég a sugárból egyenlőre.

Azt mondta a kezelőorvosunk, hogy 3-4 hét után lesz majd érzékelhető változás a B6-tól, meg a Nootropiltól.
Majd meglátjuk...
Mindenesetre beszéltem a 2 osztályfőnökkel, hogy figyeljék már ők is Zalánt, mert én este itthon már csak a fáradt Zalánt látom, meg amúgy is az iskolában van vele a probléma, ők hamarabb észre veszik majd, ha változás van.

Kedd este dolgoztam, hív az ex, hogy Csongor fél feje bedagadt.
Kaptam fotót is, olyan, mintha mumpsza lenne.
Nem lázas, nem nyűgös, ha megérintik, fáj. Meg van bent az ínyén valami kis hólyag...

Szerda regel szintén nem lázas, kicsit lelappadt, hát menjen suliba, majd az utolsó óra után érte mentem, és elvittem a gyermekorvoshoz.
Oda adtam Zalán záróját is, no meg megnézte Csongort: fogászati a probléma...

KIRÁÁÁÁÁÁÁÁÁLY!

Akik ismernek régről, azoknak ismerős a sztori: Csongor és a fogorvos.

Heteken át sírt, szenvedett, de nem engedte kezelni magát.
Éjszakákon át nem aludtunk, jegeltük, propolisz, meg mindenféle házi praktika bejátszott már, csak a fogorvost nem engedte.

Elvittük, több sorral, akkor még Ildikó itt dolgozott, én imádtam, de nem engedte, hogy a fogát megcsinálja.
Hisztizett, sírt, vergődött, Ildikó meg azt mondta, ugróló, rugdosó, rettegő gyereket ő nem fog kezelni.
És be is tartotta.

No, ilyen előzmények után tegnap a dokitól kifele jövet szóltam az apjának, hogy 2-től van fogászat, nekem mennem kell dolgozni, jöjjön, fogja a gyereket és vigye el.

Nem kicsit voltam bekakkantva én sem...

Sokat kellett várniuk, de végül hív az ex, hogy túl vannak rajta.
A dokibácsi korrektül elmondta, hogy be van gennyesedve, ki kell fúrnia a fogát.
És Csongor hagyta.
Nem tömte be neki, hogy a fog tisztulni tudjon, kijöjjön a cucc belőle, majd jövő héten kell visszavinni.

Nem tudom, hogy a dokibácsi érdeme, vagy mert előtte elmeséltem neki, mi történhet, miért kell, ... vagy szimplán csak az az oka, hogy 3 évvel idősebb-okosabb.
De öröm a köbön! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése