2013. október 30., szerda

Szeretve lenni...

Újra és újra képes vagyok a világra rácsodálkozni, vagy elképedni dolgokon.
Hugitól időről időre kikapok, hogy "...miért lepődsz Te meg mindig ennyire, hogy szeretnek / szeretünk?!"
Erre tök egyszerű a válaszom:
- Azért mert!
- CSAK!

Nekem ez nem evidencia!

...és tök jó, hogy újra és újra meg KELL, hogy lepődjek.

A mai nap?!
Nem is tudom mikor volt ilyenben utoljára részem.

A Hugim szervezkedett, és egy olyan "kampányt" hozott össze, hogy nem győzök még mindig pislogni, és magamhoz térni... :)

Ma a fiúkért értük jött az apjuk, és a kaputelefonon felszólt Csongor, hogy:
- Anya, jött valami csomagod, kilóg a postaládából!

Lementem, és tényleg.
Kinyitom a postaládát, és teljesen ledermedtem.
DUGIG!
Egy csomó levél, kis boríték, nagy és közepes.
Fehér, színes.
Pufis, szabványboríték....

Kiszedem, nézem őket: az első az a Táblácskás Robi szabvány Táblácskás borítéka.

Kattogott az agyam, hogy én most nem is rendeltem! Mi a szösz ez?
A legtöbb boríték feladó nélküli, a másik felét meg marhára nem értettem.

Felmentem, és elkezdtem bontogatni.

Az első után vigyorogtam.
A második után kezdtem zsibbadni.
A harmadik után már szimplán csak vigyorogtam, és folyt valami nedves izé a szememből, amitől alig láttam, mi van a borítékban...

Lassan összeraktam a dolgot, tuti biztos voltam benne, hogy  tesóm kreatív igazgatósága alatt jött ez létre.

Mivel a szülinapom munkaszüneti nap, gondolom úgy volt belőve a dolog, hogy kb. csütörtökre jöjjön meg a levél.
De a Posta most szuper gyors volt, és hamar ide ért elég sokkal!

Mondjátok nyugodtan, hogy egy telhetetlen kis dög vagyok, de előre várom a holnapot!
Szerintem jó párszor lerongyolok majd a postaládához, hogy volt-e már a postás?!

De az is sanszos, hogy inkább felcaplat szegényke, mert a mai adag is kilógott már a postaládámból, és ezek után azt akarom hinni, hogy holnap még ennyi lesz a kedvenc postásomnál! :D

Ők érkeztek ma:


Őt személyesen kaptam meg, a hétvégén... :)














Megköszöntem már jó párszor, de nem győzöm elégszer!

Mindenkinek...

Szeretés van, tőlem is, felétek!!!

Este volt egy másik meglepetésem, mikor a srácaim haza jöttek, és meglátták a sok levelet, képeslapot, és pillanatok alatt eltűntek, ki-ki a saját szobájába.

Aztán előbújtak... :)

- Anya! Mi is csináltunk a postaládába valót Neked! 

Imádás van! :D

Zalán teljesen pontosan lerajzolta azt, amit ma látott.
- Anya narancs lett a hajad! (ma fodrászdában voltam, nem narancs, REZES!) Zöld a szemed.
Zöld a pólód. Lila a nadrágod. Miért nevetsz ma ennyire, Anya?! Nagyon jó a kedved? :D

A fülébe beleköthetnék, mert világhíresen kicsike a fülem, de szerintem Zalánnak ma ÍGY voltam tökéletes!




Zaza - 40
 ...és Csongor, aki UTÁL rajzolni, de írni még ennél is jobban:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése