2013. október 31., csütörtök

Üzenetek :D

Az előbb beszélgettem a hugimmal, és mondta hogy nem biztos, hogy le fog szakadni a postaládám... :D

Végre tudom az egész sztorit!
Azt mondta, nézegette az ismerőseimet, és akit úgy gondolt, hogy tényleg közeli, és kedveljük egymást, annak írt egy levelet a facebookon, az ötletével.

Mondta, hogy sok helyen nem lett megnyitva az üzenete, mert aki csak nekem ismerősöm, Neki nem, annak lehet a Bejövő üzeneteknél az "Egyéb" polcra pakolta a rendszer az üzenetét.
(...nekem ide szokta pakolni az afganisztánban, irakban,... szolgáló amerikai katonák szerelmes leveleit, miszerint milyen szép vagyok, és milyen elbűvölő a mosolyom...) :D

Igazából ha már egy sem jön, akkor is elérte a célját!

Nagyon-nagyon régóta nem volt ennyire szuper meglepetésem!

Mondtam már, hogy imádom a Hugimat?! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése