2013. október 12., szombat

Könyvajánló

2 hete a könyvtárban Edit nyomta a kezembe ezt a 2 kötetes könyvet, hogy ez tuti tetszeni fog!

Teli találat volt!

A kórház erre az egyre jó volt, hogy míg Zalán Nellizett, játszott, filmet nézett, aludt, addig én olvashattam.

Az első kötet egy "boszorkány életrajzi könyve", egy megtalált napló alapján. (Celia Rees: Bűbájos Mary)
A második könyv javarészt fikció, de ezek is korabeli dokumentumokra alapozva. (Celia Rees: Farkasszem)

Izgalmas, szívszorító, teljesen lebilincselő olvasmány.

Szerettem!



Rákerestem az írónőre, és azt hiszem van az életművében még sok-sok olyan, amit muszáj lesz megszereznem valahogy!
Ő egy tökéletesen nekem való író! :)

(Hétfőn vissza viszem a könyvtárba, lehet rástartolni!) ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése