2013. október 20., vasárnap

Az ígéretekről...

Még a nyáron tettem egy felelőtlen ígéretet a munkatársaimnak, mikor arra a bizonyos 2,5 hónap szabira készülődtem, hogy majd néha azért bemegyek hozzájuk, megnézem őket, sőt viszek nekik pogácsát is!

Mivel akkor köszöntött be a tartós 40 fok, felmentést kaptam (írtam magamnak) pogácsa sütés alól.

Az elmúlt hetekben viszont egyre többször dörgölték az orrom alá az ígéretemet, és hogy ideje lenne már valamit villantanom...

No, ma délután neki estem, sütöttem egy nagy adag pogácsát.
Egy bibi volt csak: a srácaim rájöttek, hogy ők ezt szeretik!

Mire a második tepsi kisült, addigra az első el is fogyott, aztán hamar gyors a második tepsivel is végeztek.

Talán marad pár szem mutatóba holnapra a kollégáknak, de abból nem fognak jóllakni! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése