2013. október 29., kedd

Hétvége...

Jó néha (mindig) meglógni itthonról! :)

Az alap ötlet az az volt, hogy NAGYON szerettem volna megnézni a Gravitáció c. filmet, 4D-ben.

Ágó barátném bevállalta, hogy eljön velem, közben Bozót is szólt, hogy jön ő is, szóval csajbuli kerekedett.

Még péntek d.e. elindultam, 3-kor Pesten voltam.
Elmentem a kedvenc körömre:
Üllői, kreatívos, gyöngyös boltok, aztán randi Ágóval, csomagot át és ide, még egy kör kreatívos üzlet, aztán fel Budára, Hugiékhoz.

Volt egy kis izgalom a reggelben, Hugi küldött egy fotót Zorkáról, hogy PÖTTYÖS.
Tippelgettünk, hogy himlő? Kiütés? Végül elvetettük a himlőt, mert csak az arcán volt neki.

Délután el vitte Csabi orvoshoz a minit, és jaja, nem himlő.
Görr-görr kicsi kövek, szívemről le...

Szombat reggel Samu ébredt úgy, hogy pöttyös, itt-ott.
Neki viszketett is.
HMhmhmhm...

D.u. 3-kor volt randi  a csajokkal, Bozót késett egy órácskát, addig mi iszogattunk egy kis fincsa kávés cuccot Ágóval.

Aztán Westend - mozi.

No, rólam azt kell tudni, hogy ha a centrifuga szót meghallom, már attól képes vagyok hányni, annyira szédülős vagyok.

Mozi előtt ugye beittunk, meg vettünk popcornt, kólát (mert nem hittem neked Dávid... :P ).
Amikor elindult a film, a 2. percben már tudtam, hogy még a kávés finomság is hiba volt, nem hogy amit utána...!!!

Azzal kezdték, hogy Sandra Bullock pörög-forog az űrben.
Maga a 3D-s látvány is őrületes volt, nem hogy mikor becsatlakozott a 4. D is, a foteljainkkal.
Konkrétan úgy rázkódott alattunk az egész, hogy tökéletesen átéreztem szegény S.B. helyzetét.

....és elkezdtem a mantrát, hogy NEM FOGOK HÁNYNI! NEM FOGOK HÁNYNI! ...

Ágó a film után egyetlen mondatban összefoglalta amúgy a filmet: Sandra Bullock lebeg az űrben.

Rá kellett döbbennem, hogy a csajok nagyon szerethetnek engem, mert egyik sem vert agyon sem a film alatt, sem azután.

Maga a sztori nem volt semmi sem, de a látvány, az érzés, hogy "benne vagyok a filmben"?!
Feledhetetlen! (NEM hánytam!!!)

Köszi csajok az estét! :)

Vasárnap reggel úgy ébredtünk, hogy Samu még pöttyösebb.
És hólyagos.
És viszket...

Hugi már nagyon ki volt purcanva, és volt egy ötlete: MOST AZONNAL öltözünk, és el!
KETTESBEN!

Ilyet még nem nagyon csinált... :)

Jó volt, csavarogtunk sokat, dumáltunk, szétvigyorogtuk magunkat.

Vasárnap csak a késői vonattal jöttem haza, úgyhogy kiélveztem az egész hétvégét... :)

Tegnap jött a hír: Samu  bárányhimlős...
Én már voltam gyerekkoromban, úgyhogy elvileg védett vagyok.
Majd kiderül, igaz-e a városi legenda!

...és néhány kedvenc fotó:

Fotóztam egy szellemet! 

Hunor - szerelmem

Minik, munka közben

Még pöttytelenül...

Zorka :)
Szerzemények Ágó karján
Bozót nem haragszik, csak mesél... :D
Fini kici kínai hami...

Így jár az ember, ha egy igazi sztárral ebédel... D
Nem fotózni! Cíp a kínai fini leves...

...és utáljatok érte, de IMÁDOM  a pesti hidakat...
Akkor is, ha villamosból lövöldözök! :P









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése