2013. október 6., vasárnap

Találkozások

Fura egy hely ez a FB.
Lehet szidni, lehet kedvelni-utálni, de vitathatatlan, hogy ha az ember JÓL használja, nagyon sok mindent tud adni.

A hétvégén például volt egy olyan találkozóm valakivel, ami nagyon jól esett, de ha nincs az FB, akkor ez soha nem történik meg.
Kár lett volna kihagyni... :)

Gondolkoztunk közösen is, és én előtte egyedül is, hogy beszéltünk-e valaha mi egyáltalán (live)?!
És nem. Soha.
Azon kívül, hogy "Szia!", kb. soha semmi más nem hangzott el közöttünk, és nem is láttuk egymást (live) kb. 25 éve.

Aztán az FB-n megjelölt, és onnastól "képben" van.
Időről-időre vannak találkozási pontok, mikor megbeszélünk dolgokat, lereagáljuk egymást, vagy kérdés van, vagy akármi...

Már volt, hogy látta egy-egy bejelentkezésemet, tudta, hogy Pesten vagyok, és kérdezte, találkozhatunk-e, de a Pest az nekem mindig rohanós, időszűke történet, úgyhogy halasztódott a dolog.

Aztán pénteken rám írt, hogy itthon van.
Kávézzunk?
Kávézzunk.

Kávéztunk. Ja nem, én teáztam. :D
És jó volt!
Úgy repült el 1,5 (2?) óra, hogy fel sem tűnt.
...és még a fele dolgot sem tárgyaltuk ki, ami érdekelt volna...

Szóval utálhatjuk, szidhatjuk, idegesíthet bennünket sokszor a kék-fehér, de értékes embereket, dolgokat adhat, és kavarinthat olyan összetalálkozásokat, amik nélkül kevesebb, színtelenebb lenne az életünk.

Használjuk JÓL, és akkor csakis örömet ad.
(Húúúúú, de sokszor használtam mostanában ennek érdekében a tiltás funkciót!) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése