2013. október 17., csütörtök

A fociról - bár egyébként nem szimpatikus a bácsi...

...eléggé flegmatikus, ami engem veszettül zavar, de amiket mond!

KUKK IDE!

A srácaimnál vissza-visszatérő téma, hogy focisták akarnak lenni.
Szerencsére most már bő 1,5 hónapja csend van, de úgysem tart örökké!

Én mindig elmondom nekik az ellenérveimet és a véleményemet, hogy mit gondolok a fociról, de leginkább a magyar fociról.

Az én szememben a (magyar) focistáknak arról szól az élet, hogy hülye bíró, elcsalták, sz***, g***, r***, a k***a a***t! mindig mindenki MÁS hibás, soha nem ők a bénák.
Szidni, anyázni az ellenfelet, így állni pályára, aztán vereség esetén folytatni a megkezdett szitokárt...

Köpködni, káromkodni, arcoskodni, bulizni, ezeket mind-mind jól megtanulják.
De nem tudom hány olyan van, aki tényleg komolyan veszi.

Az elmúlt hetekben a fb-n a hírfolyamom a magyar "válogatott" csúfos leszereplésével volt tele.

Kezd kicsit sokkk lenni, de ezt ma találtam Bozót barátnémnál, és kicsit megnyugodtam.

Nem én vagyok zsigerből elutasító, és nem vagyok túlságosan negatív a dologgal szemben.

Érdekes meghallgatni, hogy nyilatkozik egy elismert szakember róluk... :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése