2013. október 14., hétfő

"Te nem értesz a feketéhez!"

Van ugye az ágyam, amit lefestettem, (matt) feketére.
Eltelt 1 hónap, nem száradt meg.

Kedvenc festékboltosom, majd múlt héten kedvenc festőm is megerősítette bennem azt a mélyen elnyomott, eltemetett sejtést, hogy NEM fog megszáradni, LE KELL mosni.
(Bár Csabi nyitva hagyott egy kiskaput, hogy olyan 15 év alatt lehet megkeményedik majd...)

Aztán tegnap szereztem egy dög vamp fekete körömlakkot, amit felkentem, és vártam, vártam, vártam, kapott szárító fedőlakkot is, és még 3 óra elteltével is RAGADT!

Bár kívánságlistás volt, lemostam.
Esélytelen volt, hogy megszáradjon valaha is.

Este szembesítettek a zord tényekkel:

- Te nem értesz a feketéhez!

Most azt hiszem be kell bizonyítanom ennek az ellenkezőjét!
Keresgélek...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése