2013. október 7., hétfő

Mintha nyaralni készülnénk!

...mármint ami a cuccunkat illeti...

Java részt össze pakoltam már a kórházasdira, és tök hülyén fogunk mutatni, mert hát azért 5 napra kell egy jó pár dolog, főleg ami a szórakoztatás-időeltöltés részt illeti...

Kíváncsi vagyok, milyen "élmény" lesz, hisz épp most olvastam, hogy az "évszázad fejlesztését vitte végbe a kormányunk az egészségügyben".

No, majd meglátjuk.

Cél, hogy megtalálják végre a fejfájás okát, és varázsütésre visszakapjam az én szelíd, tüneményes, kedves kis szöszkémet a durcás, vadóc, lobbanékony kis rosszpók helyett, akivé a balesete óta vált.

Viszem a laposom, van extra adag netem, tudok írni-lenni.
És van 3 könyvem, ami kiolvasásra vár, míg a kicsi pasim a meséket nézi... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése