2013. október 29., kedd

Lelkesedés

Zalán tegnap még csupa láz volt.
Rázta a hideg, bevackolt mellém, és mikor közeledett a lefekvés, azt mondta szeretne velem aludni.

Nem vagyok együtt alvás párti, de olyan vacakul volt, hogy azt mondtam: maradjon.

Reggel már jól ébredt és boldogan, neki nagyon bejött az én hatalmas ágyam, hatalmas takaróm (amit legtöbbször ki is sajátított).
Jó kedve volt, és mi volt reggel 7:30-kor az első gondolata?

- Anya, vegyük elő a feladataimat! Az üzenő füzetbe bele ragasztotta a tanító néni, mit kell megcsinálnom a szünetben!

...és kora reggel, éhgyomorra elkezdte az írás házi feladatát...

Egész nap molyolt valamit, írt sokat , aztán míg én a karkötőket csináltam, addig ő gyurmázott mellettem.

Kis cukikám...
Bár elvileg nem szeret iskolába járni, azért mivel foglalatoskodik az őszi szünetben?! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése